Hjemmeskole fra 13. mars

Hjemmeundervisning

Skolen skal fra og med i morgen, fredag 13. mars gjennomføre all undervisning på nett. Lærerne vil følge timeplanen og være tilgjengelig for chatt med elevene i dette tidsrommet. Alt arbeid må leveres digitalt i henhold til avtale med lærer. Derfor må alle følge med på frister og beskjeder som blir gitt av lærerne.

Det er viktig at:

- elevene gjør tildelte oppgaver og har løpende kontakt med kontaktlærer/faglærer

- Ser på arbeidsplanen hver dag

- følger timeplanen

- leverer oppgaver innen frist

Som en del av denne omstruktureringen har vi behov for bistand fra foresatte til å følge litt ekstra med på elevenes skolearbeid samt motivere de til en god arbeidshverdag.  Det er derfor viktig at dere også følger med på arbeidsplanen.

Skolene gjennomfører disse tiltakene som et ledd i en nasjonal smitteforebygging. Derfor oppfordrer vi våre elever til å ta forhåndsregler når de beveger seg utendørs og opprettholde god håndhygiene og hosterutiner.

Dersom noen elever har behov for å hente bøker eller PC kan dette gjøres etter avtale ved å sende skolemelding til undervisningsinspektør Anja Mosnesset