Besøk på nærskolene

Skullerud skole

I ukene etter vinterferien har rådgiverne og skolens ledelse hatt gleden av å besøke foreldremøter ved de to skolene som vi kaller "våre nærskoler"; foresatte for elevene tilhørende 7. trinn  ved hhv Rustad-  og Nøklevann skole.

Det er alltid fint å få komme til skolene som vi får majoriteten av våre elever fra. Vi setter stor pris på engasjementet som vises fra foresatte ved avgiverskolene! - Mange gode spørsmål, hyggelige tilbakemeldinger og noen utfordringer vi vil forsøke å løse til det beste for alle.

Nå er turen kommet til å besøke elevene. Det er viktig at de får muligheten til å stille spørsmål om alt de måtte lure på, og det er ofte mye :)

Vi ser fram til å jobbe med både elevene som begynner ved skolen vår til høsten og deres foresatte.

Vi gleder oss til videre arbeid og samarbeid utover våren for å være topp forberedt for skolestarten i august!